[Mplayer-felhasznalok] Ujra: svcd konvert

Arpi arpi at thot.banki.hu
Mon Nov 10 00:45:00 CET 2003

Hi,

> Keresd a forrásban. Azaz ha nem ertesz a C-hez (meg egy halom egyeb

nem kell c-hez erteni, megnezed az mpegaudio.c file aljan hogy mi a
valaszthato codecek neve.

AVCodec mp2_encoder = {
    "mp2",
    CODEC_TYPE_AUDIO,
    CODEC_ID_MP2,
    sizeof(MpegAudioContext),
    MPA_encode_init,
    MPA_encode_frame,
    MPA_encode_close,
    NULL,
};

kerem alljon fel es hangosan ordibaljon aki C tudas nelkul a fentibol
ki tudta talalni mit kell az acodec= utan irni. ez az RTFS.

> dolgohoz), akkor minek hasznalsz mplayert, sot, egyaltalan, miert
> szoktal ra az oxigenre??

Sot, egyaltalan minek akarsz cvs verziot tesztelni?
Mert a rilizekben (ugy-ahogy) uptodate a magyar doksi is...
Azt meg hiaba varjatok, hogy a developerek 15 nyelven irjanak mant
abba a pillanatba hogy commitelnek egy experimental featuret...
oruljetek inkabb, hogy angolul megirjak, regebben az se volt szokas.

> Es szomoru vagyok, hogy a lista megint arrol szol, hogy mindenki hulye.

"megint" ? :)

> Segitseget persze nem kapsz, egy szot sem. Most próbálom letölteni a
> cvs-t, de tiemeoutol, úgyhogy nemtok keresni a doksiban, így magadnak
> kell megoldást találnod a kapott segítség alapján ;> .s bocsanat, hogy
> ilyen lamer vagyok, hogy timeoutol a cvs-em. Meg a mozillam az

most eppen a BIX illetve az ELTE routere/adminja a bena.
azer nincs route az mphq-ra idonkent. ilyenkor varsz 1-2 percet es megjavul.

> mplayerhq-ra. Megyek manualt olvasni, mert az midndenre megoldas.

igy van.
kiveve az emberi hulyeseget. arra marad a rotflkedes.

Developer of MPlayer G2, the Movie Framework for all - http://www.MPlayerHQ.hu