[Mplayer-felhasznalok] Ujra: svcd konvert

Celtic celtic at celtic.no-ip.org
Sun Nov 9 21:42:06 CET 2003

Haliho! VMiklos "jomunkasember" User,  Nov 9-n irtad ezt a cuccot:

Hmm, en se tudtam rola, hogy xml lett, de valoban.
Egyebkent ugyanugy, mint a html-t bongeszo nelkul.
Minthogy csak szovegformazo utasitasok vannak
a szovegen kivul, legtisztabb egy szovegszerkesztoben
megnyitni, aztan grep-elni.
Tudomisen, mc-ben F3, aztan F7.
html-t is nyugodtan lehet igy nezni, ha szavakat/kifejezeseket
keres az ember.Osszefuggo szovegkent olvasni mar kisse nehezebb :)

#lehet, en a magyart neztem. az angol lehet, de az meg xmlben van, es
#konzolon nemtom hogy kell azt megnezni, links nem tudja
#de az xmlt hogy kell nezni?

--
Hali: Susi vasúti munkás:) ICQ: 22996527  PGP: http://celtic.no-ip.org/pgpkey.txt
WEB: http://celtic.no-ip.org         Alapmuvek: http://esr.fsf.hu