[Mplayer-felhasznalok] Ujra: svcd konvert

LeVA leva at az.isten.hu
Sun Nov 9 15:10:22 CET 2003

VMiklos írta:

> hello
>
> termeszetesen nem anyazlak, csak most irom le ugyan azt harmadszor.
> de ismeteltem csak azt tudom mondani, Denes
> modositasa utan, hogy itt a mellekelt divx2svcd,
> ez mindent megcsinal, nezegesd, es rajossz hogyan kell
> csinalni. A hang nem fog csuszni, ha ugy csinalod, ahogy en.
>
> a lenyeg, mplayer -ao pcm-mel kell kiirni, -af resample=44100-zzal, es
> akkor minden ok

Amennyiben a "kiiras" alatt a -dumpaudio kapcsolot erted, akkor a
valaszt nem ertem, hiszen leirtam, hogy az mpegnek rossz a hangja --> az
mplayer nem tudja lejatszani, mert azt irja, hogy:

---------###---------
Ez egy MPEG-PS formátumú file!

DEMUXER: Túl sok (4096 db, 8290143 bájt) video-csomag a pufferben!
Talán ez egy nem összefésült (interleaved) file vagy a codec nem működik
jól?
AVI file-oknál próbáld meg a non-interleaved mód kényszerítését a -ni
opcióval.
MPEG: Nincs hangfolyam... -> hang nélkül
---------###---------

(Nem, meg ugy sincs hangja, hogyha hozzacsapom azt a -af, es a -ao
kapcsolokat)

A kulonbseg, hogy a te altalad mellekelt svcd scriptbe (szinten) nincs
benne a -of mpeg, es ezert mukodik ott a dumpaudio-zas. Igen, ez igy
nekem is megy, hiszen nem mpeg fajlt csinalt a scripted, hanem (alapbol
-of avi) avi fajlt (annak ellenere, hogy vcodec=mpeg2video -val
tomoritette). Miutan ezt a fajlt dumpvideo-zom szinten avi-t kapok, es a
tcmplex kiirja, hogy not supported file format. Amit megertek, hiszen
tenyleg nem mpeg fajl...

> az mpeg muxert meg ketseges, hogy valaha is meg fogjak-e csinalni...
>
> udv, VMiklos

Tehat nincsen mod -of mpeg -el mukodo mpeg fileokat kesziteni. Megertettem.

A valaszodat koszonom:

LeVA

--
LeVA