[Mplayer-felhasznalok] [OFF] hangkartya

Brunaczky Balazs bbalazs at chello.hu
Sat Nov 8 18:45:41 CET 2003

mielott meg komplett hulyenek neznetek: nem az mplayer
mellett szeretnek zenet hallgatni, illetve egyszerre 5
xmms-t futtatni, hanem van 1 hulye javas alkalmazas, ami
ratelepszik a dsp-re annak ellenere, hogy hangot nem ad...
na ezt kikerulendoen kerestem a megoldast erre a multiple
play-re. egyebkent meg jatszodozom vele, de legalabb mar
benn vagyok az alagutban, bar a fenyt meg nem latom :-)

udv,
bbalazs

bbalazs at chello.hu
PGP-PK: http://people.inf.elte.hu/pipi/bbalazs_chello_hu.asc
PGP-FP: D705 AD66 D2B6 F3A2 1FAD  4082 2BED DCCC D7ED BC7F