[Mplayer-felhasznalok] gcc

Celtic celtic at celtic.no-ip.org
Mon Nov 3 05:28:24 CET 2003

Haliho! Keller Attila "jomunkasember" User,  Nov 3-n irtad ezt a cuccot:

Ennel csak a Mandrake volt kellemetlenebb, kb. a 8-as verzio
ota a 2.96-os volt az alap.Ugy, hogy a 95-ost el sem lehetett
erni :((((( Maradt a 3-as sorozat...
Debianban legalabb a 95-os elerheto.
Hmm, most nem tudom hogy csinaltam, de asszem van egy gcc.real
meg cpp.real nevu file.Ebben szepejn atirtam, hogy melyik
legyen az aktualis gcc, aztan slussz.(Mert asszem a wine
cvs-nek meg az volt a heppje, hogy a 2.95-tel nem akart
lefordulni....Eh...)

#(nemtudom mashol hogy van, de debian -ba, legalabb is nalam mindig a
#3.3 az alap..)

--
Hali: Susi vasúti munkás:) ICQ: 22996527  PGP: http://celtic.no-ip.org/pgpkey.txt
WEB: http://celtic.no-ip.org         Alapmuvek: http://esr.fsf.hu