[Mplayer-felhasznalok] Pinnacle PCTV Pro + Panasonic videomagno

Fifi haller at freemail.hu
Sun Nov 2 19:43:39 CET 2003

On Sun, 02 Nov 2003 at 14:49, Balázs Bárány <balazs at tud.at> wrote:

> Erre a legjobb, ha egy grafikus tv programot használsz. Az xawtv pl.
> biztos az általad használt disztribúcióban is benne vagy, vagy pl. a
> tvtime is nagyon jó. Ezekben grafikusan be tudod állítani az inputot.

Az igazat bevallva az xawtv-vel probaltam eloszor, mivel ezt hasznalom
TV nezesre, de akkor mar vegkepp offtopic lettem volna :)
Mivel a linux-tvtunerek-videokartyak vilagaban jartas ember sok van a
listan, ezert fordultam ide.

Azota kiderult, hogy a kabellel van gond. A kabelt arra a celra
csinaltattam, hogy a Matrox G550 nyomja ki a filmet a TV-re en naiv meg
azt hittem, hogy ez visszafele is jo lesz. Felvilagositott egy ismeros,
hogy a videomagno->tvtuner iranyaba maskepp van bekotve a scart, igy
ahhoz megint vezeteket kell gyartatnom ...

Koszonom valaszaitok es turelmetek!

Bye, Fifi

--
`` Peace cannot be kept by force
   It can only be achieved by understanding '' A.E.