[Mplayer-felhasznalok] Pinnacle PCTV Pro + Panasonic videomagno

Fifi haller at freemail.hu
Sun Nov 2 13:50:18 CET 2003

On Sat, 01 Nov 2003 at 23:38, Hirth Tibor <htibi58 at freemail.hu> wrote:

> Ha a Scarton belul kabel bekotesek jok, igy mukodnie kell.

Ezt hogy tudom ellenorizni? Egy muszaki elektornikaval (monitorjavitas,
autok audio rendszereinek beszerelese, javitasa) foglalkozo ceg
keszitette, igy bizom a kabelben.

> A rogziteshez mar a mencodert kellene inditanod, nem az mplayert.

Ez rendben is van, csak eloszor meg szerettem volna nezni, hogy jon-e a
videotol a jel. Ha van kep es hang, akkor johetett volna a mencoder.

Bye, Fifi

--
`` Peace cannot be kept by force
   It can only be achieved by understanding '' A.E.