[Mplayer-felhasznalok] Offtopic: MC

Celtic celtic at celtic.no-ip.org
Sun Nov 2 11:41:11 CET 2003

Haliho! Zana Janos "jomunkasember" User,  Nov 2-n irtad ezt a cuccot:

#> >>Az valami Advanced Midnight Commander lesz?

Dejszen itt van leirva....
Ird be ezt a google-be, rogton kidobja (hal'sten elsore
egy nemet oldal repult ki...karomkodtam is eleget, mire a
masodik talalat angol lett :)

#> > Van.
#> Mar megtalaltam. Csak CVS-bol erheto el? Azt nem nekem talaltak ki.
#A rövidítések átka (google):
#
#                              Application: AMC
#
#     AMC stands for Answering Machine Checker. It is designed to allow
#
#Szóval: hol van, és mi az amc??  Üdv, János

--
Hali: Susi vasúti munkás:) ICQ: 22996527  PGP: http://celtic.no-ip.org/pgpkey.txt
WEB: http://celtic.no-ip.org         Alapmuvek: http://esr.fsf.hu