[Mplayer-felhasznalok] OFF: Jo tv tuner

Arpi arpi at thot.banki.hu
Sat Nov 1 23:21:28 CET 2003

Hi,

> En csak tunert szeretnek beruhazni, ezek a capture cardok gondolom
> dragabbak egy nagysagrenddel.

hat ezek ugy 40e+fa-tol indulnak a csillagos egig, a nagyobb baj inkabb hogy
csak 1-2 tipushoz van linux driver, es azokat pont nem nagyon aruljak Mo-n

> Namost a Mistralban pl. lattam egy Mercury markaju tv tunert.

Mistralban en csavart sem vennek, nemhogy szamitogepalkatreszt.
Imho google-zz ra a Mistral es sux vagy szivas vagy garancia szokapcsolatra :)

> http://www.kobian.com/products.php?productid=97
>
> Ahogy figyeltem a neten, ezen SAA* chipes video decoder van. Ez akkor jo?
> Ugyanis gyanus a cucc ara: 10k HUF mindossze. Tobb mint gyanus. Van

nem gyanus, a gagyi tuner-only kartyak 10k korul mozognak mostansag
lehet mar 5-6-er is kapni meg 20-ert is (pinnacle) de kb ugyanaz van
mindegyiken csak a nev mas.

> valakinek tapasztalata?
valakinek biztos :)

> Gondolom az se lenne rossz, ha a tuner rajta olyan FI1216mk2, de hat ez

ez imho tok mind1, nem a tuner szamit hanem a video digizo chip
mondjuk olcsobb kartyakon altalaban gagyibb (olcsobb (nagyobb
szorasu) alkatreszekbol keszul -> gyengebb kepminoseg / tobb zaj) van

> Szemely szerint meg sosem volt tunerem, de tesomnak most van egy (valami
> vacak). Sajnos nagyon zavaroan interlace-es a kepe. Ez mas tunereknel is
> igy van? Deinterlace filterrel kell leszedni rola, es real-time nezve
> mindenkeppen ilyen gagyi?

hat az interlace ott van mindig, mer a tv adasok interlacesek altalaban.
van rakas fele deinterlace szuro, pont ezert.

a legjobb peszre 50fps-el nezni, emulalva a valodi tv-t
(igy nincs interlace, es nem szaggatnak a gyors mozgasok),
erre van pl a tfields szuro, bar ez a g1-ben nem tul jol mukodik realtime

Developer of MPlayer G2, the Movie Framework for all - http://www.MPlayerHQ.hu