[Mplayer-felhasznalok] Offtopic: MC

Celtic celtic at celtic.no-ip.org
Sat Nov 1 19:44:21 CET 2003

Haliho!
Total offtopic, de vegre sikerult megoldanom az mc-ben,
hogy ne SHIFT+F2 hanem SHIFT+F4 legyen az uj file szerkesztese...
Megneztem, nem debian package volt installalva, majus kornyeken
a fejlesztoi honlaprol szedtem src-t, azt forditottam.Most a legujabb,
okt.30-i src-t szedtem le, leforditottam, ugyanaz.Aztan debianbol
installaltam, ugyanaz.Aztan debian-src, ugyanaz.
Kozben probaltam a forras grep-elesevel rabukkanni, ezt-azt atirogattam,
termeszetesen semmi :) Feltunt, hogy xtermben jo, igy ravetettem magam
az *.ti  file-okra, semmi...Vegso ketsegbeesemben a Beallitosoknal
rabukkantam a Billentyuzet tanitasa gombra, itt az F14-en space-t
nyomva sikerult megmutatnom neki, hogy ez a SHIFT-F4 :)))))))
Szoval total trivialis a megoldas...csak nekem is a bonyolultabb
oldalarol kellett elkezdenem a megoldas-keresest, hogy lehetoleg
az egesz napom ezzel teljen el..

--
Hali: Susi vasúti munkás:) ICQ: 22996527  PGP: http://celtic.no-ip.org/pgpkey.txt
WEB: http://celtic.no-ip.org         Alapmuvek: http://esr.fsf.hu