[Mplayer-felhasznalok] mencvcd

Janos.Zana at elfiz2.kee.hu Janos.Zana at elfiz2.kee.hu
Fri May 30 22:40:47 CEST 2003

Mi van, ha egy film 84 perc hosszú? VCD-t csinálok Dimarson DM 300 asztali
DVD számára. Már kipróbáltam egy 80 perces lemezen; 81:59-nél kiakadt. Mi a
véleményetek: megpróbáljam-e 90 perces lemezre ráírni?
Nem vagyok benne biztos, hogy a Dimarson ekkora lemezt le tud játszani.
(A szerviz szerint nem fogja lejátszani.) Szerintetek?

		 	Üdv, János

Key fingerprint = C4 F1 E6 BD BD 77 D8 C4  22 54 B6 1E E5 53 FF A8
- - -   Good rest to all that keeps the Jungle Law!  (Kipling)  - - -