[Mplayer-felhasznalok] Re: problema a cvs -el es a 0.90 -el

PÁSZTOR György pasztor at sagv5.gyakg.u-szeged.hu
Thu May 29 11:19:58 CEST 2003

Hali,

"Kurucz István" <nevergone at freemail.hu> írta 2003-05-29 11:13-kor:
> mi a jo egre > kell neked a DivX5?
>
> Ha mar ugysincs semmi traffic a listan (sajnos), elarulom.
> Hogy neha, nyugalmasabb esteimen legrabbeljek egy-egy dvd
> -t. Illetve, ha meg mindig unatkozom, akkor konvertalgassak
> ide-oda, mert az nekem jo... :)
> Jah, es persze a vegeredmeny lehetoleg DivX5, mert mi itt
> mar azt preferaljuk... :)
>
> Amugy tudod mi az erdekes? Az, hogy ez meg senkinek sem
> hianyzott igazan, legalabbis a lista alapjan...
Imho azért nem hiányzott senkinek, mert mindenki már rászokott az
RTFMelésre, amelyből kiderül, hogy Árpi szerint a legjobb eredményt a
libavcodec divx4-e produkálja, és a divx5.19837498475.9863458973469-et el
lehet felejteni. (Én meg a fene tudja miért, de hiszek Árpinak :-) )
Illetve lejátszásra, megintcsak jobb a libavcodec, merhogy az opensource ->
optimákolható procihoz, és nem egy bináris trutyi tölthető le belőle...

Üdv:Gyur!
----------[ Free Software ISOs - http://www.fsn.hu/?f=download ]----------
PÁSZTOR György                                 e-mail: pasztor at fsn.hu
Free Software Network (FSN.HU)            phone @work: +3662 544 415