[Mplayer-felhasznalok] Re: problema a cvs -el es a 0.90 -el

Kurucz István nevergone at freemail.hu
Mon May 26 19:22:00 CEST 2003

> mar van hozza patch de meg nincs bent a cvs-ben

Mire varhato a megjelenese a CVS-ben...?

> theorahoz a cvs-bol kell a libogg es libvorbis

Ezt meglesem este, remelem nem lesz bugos a CVS-uk.

Mar csak a GGI erdekelne, mert a screenshot -ok kozott
lattam, tud olyat, hogy a film reszleteit tobb ablakban
jatsza le, mozaik-szeruen... :)))

Egy kerdes: az mencoder valamikor tudni fogja a kodolas
ideiglenes megszakitasat, majd folytatasat...? Es meg milyen
valtozasok/fejlesztesek varhatoak az MPlayer/MEncoder
parosban...?

Koszonettel:
The NeverGone :)