[Mplayer-felhasznalok] Kulonbozo filmek osszefuzese

Keller Attila mikimo3 at freemail.hu
Sun May 18 23:37:25 CEST 2003

Keller Attila <mikimo3 at freemail.hu> wrote:

> Sziasztok!
>
> Egyik haveromat megszeretnem viccelni hogy a film elejere berakok, egy
> kis filmet, es ehez kellene valahogy ket kulonbozo minosegu filmet
> osszemasolni.
> Barmilyen megldas erdekel.

Vegul is ugy oldottam meg, hogy az egesz filmet atkonvertaltam olyanra
amilyen a felvetel volt,(amit ele akartam tenni), majd a felvetelt is
ujravettem mert nem 48khz el volt a hang felveve...
A hang frekvencia konvertalo filter meg nem csinalt semmit mencoder
alatt.
Vegul is jo lett minden, csak kicsit elcsuszott a hang a kephez kepest ,
de azt szerencsere javitani lehetett az
edl-el.(www.tar.hu/kgy/mencoder.html)

udv,
Attila