[Mplayer-felhasznalok] SIS6326 8Mbyte

Ketyi ketyi at sch.bme.hu
Wed May 14 22:19:20 CEST 2003

Nade komolytalanra forditva a szot: XFree 4 tud rajta Xv-t? [ha nem, akkor
check-eld hogy a legutolso 4.3-as XFree-vel probaltad-e, illetve a gyarto
nem adott-e ki hozza valami legalabb binaris cumot, mint pl az nvidia teszi.
persze legjobb lenne pl egy G400 :)] Xv-t checkelni X alatt pl az xvinfo
nevu kis proggyval tudod egy terminalablakbol, ha azt adja "no adaptors
present" az gaz. Ha sok mast, akkor lehet happy-nek lenni, es probalkozni az
"mplayer -vo xv"-vel (persze mehet a vo=xv az mplayer config file-ba is).

Sajnos "no adaptors present" :( az xvinfo szerint.
Már próbáltam a mplayer -vo ... opciót, de semmi :(

A processzorom: Celeron 300A, 450 Mhz-en.
Memória: 160 Mbyte
op: Debian Linux :)
X: 4.3.0

Nem tudom, de a divX-es filmek nagyon lassúak. A hang nagyon csúszik.
a -framedrop opció sem segit :(

Úgy látszik még a kártyán sem tudok hangolni. (A gyártó nem ad ki hozzá
fejlesztést.)

Van valami módszer a gyorsitásra?