[Mplayer-felhasznalok] SIS6326 8Mbyte

Gábor Lénárt lgb at lgb.hu
Tue May 13 10:58:39 CEST 2003

On Tue, May 13, 2003 at 10:54:03AM +0200, Ketyi wrote:
> Hogyan lehet beállitani forditáskor, vagy konfiguráláskor, hogy
> valahogyan támogassa a videokártyámat (SIS6326 8Mbyte AGP, integrált)?

Amennyire tudom, mplayer-ben nincs kulon tamogatas erre a kartyara, tehat
ez nem mplayer forditaskor fog eldolni ... (de lasd lentebb)

> Tudom, hogy nagyon gáz a kártya, de valahogy finomitanom kellene, mert
> nagyon nem optimális a lejátszás az alapkonfigurációval :(
> És alapbol nem támogatja a kártyát ...
>
> Mit tegyek?

Vegyel egy normalis kartyat? :)

Nade komolytalanra forditva a szot: XFree 4 tud rajta Xv-t? [ha nem, akkor
check-eld hogy a legutolso 4.3-as XFree-vel probaltad-e, illetve a gyarto
nem adott-e ki hozza valami legalabb binaris cumot, mint pl az nvidia teszi.
persze legjobb lenne pl egy G400 :)] Xv-t checkelni X alatt pl az xvinfo
nevu kis proggyval tudod egy terminalablakbol, ha azt adja "no adaptors
present" az gaz. Ha sok mast, akkor lehet happy-nek lenni, es probalkozni az
"mplayer -vo xv"-vel (persze mehet a vo=xv az mplayer config file-ba is).

> Elöre is köszönöm.

Utolag is szivesen :)

- Gábor (larta'H)