[Mplayer-felhasznalok] Felirat pozicionalasa

Mariak Kalman sirkalmi.mplayer at mailbox.hu
Fri May 2 00:44:12 CEST 2003

Udv Mindenki!

A helyzet az, hogy eddig mindig SDL-t hasznaltam, szerettem is de most
lekell hogy szokjak rola mert TwinView csak xv-vel megy. Ha xv-et
haszalok akkor az a szar meg belecseszi a kepbe a feliratot. Talaltam a
doksiban egy "subpos" nevu opciot amivel 0 es 100 kozott lehet
pozicionalni a feliratot de ez is csak a kep tetejetol az aljaig mozgatja.
Kerdesem hogyan lehet rabirni az xv-et hogy tegye mar azt a tetves
feliratot a fekete csikra? :-) Karomkodas ill. veres nem hasznal neki
azt mar probaltam, ha egyeb otlet van osszatok meg velem legyszi.

kosz:
sirkalmi