[Mplayer-felhasznalok] mplex problem

kagura at emese.ceu.hu kagura at emese.ceu.hu
Thu Jul 31 08:41:28 CEST 2003

Sziasztok,

Lehet, hogy offtopic a dolog, de hatha valaki tud segiteni.
Ujabban (amiota ujra installaltam a debianomat es az
mplayer-toolame-mjpegtools csomagokat - az mplayert forrasbol, a tobbit
csomagbol) a filmek kovertalasa folyaman (mencvcd scripttel SVCD-t
keszitettem) az mplexeles soran a kovetkezoket kapom:
.
.
.
++ WARN: [mplex] Failed to find start of next stream at xxxxx prev xxxxx !
++ WARN: [mplex] End of component bit-stream ... seeking next
** ERROR [mplex] INTERNAL ERROR: additional data required but no free
space in input buffer

az mjpegtoolsbol az 1.6.1 van fent.

koszi

Kagura