[Mplayer-felhasznalok] rm -> audiocd konverzio

Kosa Attila atkosa at chello.hu
Tue Jul 29 11:34:57 CEST 2003

Hello!
Lehet, hogy offtopic leszek, de csak megkerdezem. En ugyanis nem ertek
az audio-video dolgokhoz...

Vannak .rm fajljaim (a kabarecsutortok adasai) 32Kbps minosegben.
Ezekbol szeretnek (illetve csak bizonyos reszeibol, de ez talan
lenyegtelen) audiocd-ket kesziteni (termeszetesen sajat magam reszere).
Wav fajlba mar sikerult atkonvertalnom, de sima 11025 Hz-es lett az
anyag. Ha sox segitsegevel atalakitottam 44100 Hz-esre, akkor viszont
olyan zajok hallatszottak, amelyek a bakelitlemezek sercegesehez
hasonloak. Azt szeretnem kerdezni, hogy tudtok-e olyan lehetosegrol,
amellyel normalis (kezelheto) minosegu felvetelt lehetne kesziteni
audiocd-re ezekbol a .rm fajlokbol? Lehetseges-e az mplayer segitsegevel
atkonvertalni a .rm fajlokat .wav fajlokka (es esetleg valamilyen szuro
segitsegevel kiszedni belole a sercegest)? A vsound es a sox
segitsegevel vegeztem a .wav fajlla alakitast eddig.

--
		Udvozlettel
				    Zsiga