[Mplayer-felhasznalok] Ize, bugreport feleseg

Celtic susia at freemail.hu
Sat Jul 26 17:13:59 CEST 2003

Haliho!
Nos, nem tudom, mi kellene ehhez a bugreporthoz,
(ami lehet, hogy nem is bug), az mencoder segfaultol.
Egesz pontosan van par .mpc file-om, amit mplayer
lejatszik az xmms plguinon at.
Ezt akartam mencoderrel normal mp3 alakba hozni,
amikor jott a segfault.(mint emlitettem, lejatssza.)
xmms-szel kiirva wav-ba, es parancssori lameval azert
csak osszejott, csak kisse korulmenyes :(
Nos, amiket fontosnak erzek:
mplayer mai (07.26.) cvs
kernel: 2.4.21
gcc: 3.3.1 20030626 (Debian prerelease)
xmms: 1.2.7
plugin: mpc Musepack Audio Player 0.94
lame: 3.94 (alpha 14 jun 2 2003)
A parancs:
mencoder -oac lamemp3 01*mpc -o 01_Boban_Markovic_Otpisani -lameopts br=256

Nem tudom, meg mit irjak, ha nem segfaultol, keresnem, hogy mit
rontottam el, de itt rendesen megakadtam :(

--
Hali: Susi vasúti munkás:) ICQ: 22996527
Netikett: www.mek.iif.hu/porta/szint/muszaki/szamtech/wan/kultura/rfc1855h.hun