[Mplayer-felhasznalok] tiff

Gábor Lénárt lgb at lgb.hu
Mon Jul 21 15:15:20 CEST 2003

On Mon, Jul 21, 2003 at 03:00:29PM +0200, Bokor Norbert wrote:

> gifbe tud, bár az a maga 256 színével nem biztos, hogy nyero...
> esetleg mentsd ki nagyon jó minoségu png-be, azon már nem sok veszteséget látsz - a divx amúgyis becsapja a szemet

Ugy latszik szilardan tartja magat az a tevhit, hogy a png nem
vesztesegmentes :) Pedig mivel az alapelkepzeles pont abbol indult, hogy a
gif az "patented techonology" meg minden, es a png ennek "levaltasara
szuletett jobb es teljesen free megoldas", eleg logikus hogy legalabb
ugyanazt tudja a png is mint a gif (de nyilvan annal tobbet is).

- Gábor (larta'H)