[Mplayer-felhasznalok] hangositas

LeVA leva at fbi.hu
Sun Jul 20 19:23:22 CEST 2003

Hello!

Felfedeztem egy rendkivul hasznos opciot az mplayerben, es kapva az
alkalmon, rogton munkaba is allitottam. Ez nevezetesen a "-af volume"
lehetoseg. Szoval igy inditom a lejatszast, es jo hangos lesz minden. Ez
remek. Csak azt nem ertem, hogy Stop->Play (vagy egy uj fajl megnyitasa)
utan miert all be alap hangra az mplayer, es miert nem folytatja az
uvoltest, az inditasnal mar megadott mertekben. Ez feature, vagy bug? :)
Ha feature akkor hogyan kell kikapcsolni vagy valami? :)

Elore is koszi!

--
LeVA