[Mplayer-felhasznalok] Egergombok

Keller Attila mikimo3 at freemail.hu
Fri Jul 18 17:42:54 CEST 2003

On Fri, 18 Jul 2003 10:43:17 +0200 (CEST)
Janos.Zana at elfiz2.kee.hu wrote:

> Más az X11 egérkezelése, és más az, hogy ezt mire használja az
> mplayer. Nekem mindíg kiírja, hogy "ehhez a billentyûhöz nincs
> hozzárendelve feladat". (Angolul; nem emlékszem a pontos szövegére.)
> Üdv, János
Hi,

 Azthiszem kicsit felreertettel. En mindegyik egergombhoz hozzarendeltem
valamit, igy nekem ezt nem irja ki, hanem az tortenik, hogy ha a 8 9
gombot nyomom, akkor ,akkor is megcsinalja amit hozzarendeltem , amikor
megnyomom, es akkor is amikor elengedem. Ez nem jo. Ha az 1 2 3 -at,
akkor csak akkor ha elengedem...

udv,
Attila