[Mplayer-felhasznalok] lavcopts aspect

Arpi arpi at thot.banki.hu
Tue Jul 15 11:15:23 CEST 2003

Hi,

> Mivel nincs DVD lejatszom, havernal lenyomtuk iso-ba es en ebbol
> kodolnek lavc segitsegevel. Az aspect ratio megorzesenek remek eszkoze a
> Doc szerint a lavcopts kozott az aspect=16.0/9.0 megadasa. Ha megadom

igy van

> ezt a kapcsolot, akkor siman segfault-ol az mencoder. Persze mpeg4-es
> codec-kel szeretnem csinalni.

hmm. van ujabban egy autoaspect "flag" is a lavcopts-ban, ez magatol
tudja (ill. a codectol kapott) aspectet hasznalja

de amugy nem kene segfaultoznia... cvs-t probaltad?

> A teljes kimenetet csatoltam file-ban, legyszi segitsetek. Megoldhato

csak a lenyeg hianyzik:  a gdb backtrace (rtfb?:))

> mencoder -v -v -v -ovc lavc -lavcopts \
> vcodec=mpeg4:vbitrate=1079:vhq:aspect=16.0/9.0:vpass=1 \
> -oac mp3lame -lameopts q=2 -aid 130 -dvd 1 -dvd-device \
> /mnt/floppy -o lola_rennt.avi 2&> ~/mplayerout.txt

hmm, lola rennt dvdrip lesz? az nekem is keeeeeeeeeeellllllllll! ;)
(megvolt csak elkallodott valahol, felek veletlen letoroltem egyszer)

Developer of MPlayer G2, the Movie Framework for all - http://www.MPlayerHQ.hu