[Mplayer-felhasznalok] ACE

Celtic susia at freemail.hu
Mon Jul 14 21:19:53 CEST 2003

Haliho Zoltan Ponekker User!    Jul 14-n irtad ezt a cuccot:

#Hali
#
#> Lenne egy kerdesem, ha mar a 16 bpp png for skins
#> kerdesemre nem kaptam valaszt :)
#
#mlyen 16bpp png ?

Az volt a kerdesem:
Voodoo3 videokartya.Ha Xconfig-ban 16 bpp a default felbontas,
van OpenGL az X-ben.Ha ennel nagyobb, nincs OpenGL.
Viszont a doc szerint a skinek 24 es 36 bpp-s png file-ok.
Na ekkor jottem ra, miert nincs nalam semmilyen skin,
csak a korvonala.Megkerdeztem, at lehetne-e alakitani vmi modon
a skin png file-jait, hogy 16 bpp-sek legyenek,
(nem gond, ha nem annyira szepek, de legalabb latszanak :),
es ha igen, akkor hogyan? Mert igy szepen irogatom at
a X config file-at, attol fuggoen, hogy OpenGL a fontosabb
szamomra, vagy gmplayer hasznalata.
Gabucino valaszolt ugyan, de az nemigen nevezheto erdemi valasznak :)

#> Aszittem, valamit rosszul latok, mikor letoltve
#> egy ACE-ba pakolt mp3 CD-t, az mplayer lejatszotta :)
#
#Mer az ACE okos es nem tomoriti es mplaya meg megtalalja a fejlecet es jol
#lejacca. Imho.

Aham.Csak leultem a csodalkozastol, amikor veletlenul
megprobaltam lejatszani :)

#Pontscho / fresh!mindworkz

--
Hali: Susi vasúti munkás:) ICQ: 22996527
Netikett: www.mek.iif.hu/porta/szint/muszaki/szamtech/wan/kultura/rfc1855h.hun