[Mplayer-felhasznalok] broken avi

Bokor Norbert norbert.bokor at lebelier.hu
Mon Jul 14 18:04:27 CEST 2003

> Helló!
>
> tudom, a probléma volt már a listán, de az archivumban nem
> akadtam rá a
> dologra. a "man" pedig túlontúl angol nekem.
> a lényeg, hogy a https://portal.fsn.hu/old/dmencoder/dmencoder.html
> szkriptgenerátor- oldal segítségével próbáltam egy avit
> rendberakni(újrakódolni). az elején leállt a lejátszás.a
> következő sorra
> kiderült miért:

Hi!

Örülök, hogy egyre többen használják a dmencodert, a végén még egész használható lesz :).
Simán másolást/indexgenerálást úgy tudsz csinálni, ha az audio és video codecnek is Only copy-t választasz, és (ahogy tetted) ki kell választani a Build indexet, ilyenkor valami ilyet kapsz:

mencoder in.avi -o out.avi -ovc copy -oac copy -idx

de ha nem akarod újrakódolni, mplayerrel tudsz rá indexet generáltatni:

mplayer film.avi -idx

ciao:

doc