[Mplayer-felhasznalok] MTE lejatszas

Celtic susia at freemail.hu
Tue Jul 8 15:34:39 CEST 2003

Haliho Balatoni Denes User!    Jul 7-n irtad ezt a cuccot:

#Udv!
#
#On 2003. július 7. 21.15, Celtic wrote:

#> #Epp most iratkoztam fel a listara. Sajnos keresheto archivumot nem
#> #talaltam, igy a kerdesemnek nem neztem ott utana.
#>
#> http://mplayerhq.hu/pipermail/mplayer-felhasznalok
#> Letoltod a teljes archivot es grep.
#> En havonta letoltom, es hozzafuzom az elozoekhez,
#> aztan bongeszem, ha szuksegem van ra.
#
#jelen esetben az archivum tenyleg felettebb hasznos segitseg.

Viszont maskor meg jol johet.Azt irta, nem talalt keresheto
archivumot.En megirtam, hogy hogyan kereshet az archivban.Slussz.
(A masik dolog, hogy en is kinlodtam a Mindentuda Egyeteme
nevu csodaval, es szepen elmagyaraztak, hogyan lehet megnezni,
hogyan lehet lementeni....Szoval benne van.)

--
Hali: Susi vasúti munkás:) ICQ: 22996527
Netikett: www.mek.iif.hu/porta/szint/muszaki/szamtech/wan/kultura/rfc1855h.hun