[Mplayer-felhasznalok] felirat aviba

Kupor Laszlo mplayer at willy.hu
Mon Jul 7 10:40:35 CEST 2003

On Mon, 7 Jul 2003, dragon wrote:

>Ize bocs adtam, valaki irta is hogy probalkozzak codecet megadni es lam
>valoban az jott be.
>Kivancsisagbol megkerdeznem techniakai okok miatt nem lehet copyval
>ramasolni vagy mert csak. :)
>
>dragon

Eloszor is, a levelre a szovegresz utan illik valaszolni, alapveto
netikett betartasa, jobb hozzaallast indikal.
Masodszor a copy nem valtoztatja meg az avit, ezert copy a neve ugye.
Tehat ha szeretned az aviban levo filmedet megvaltoztatni akkor
recodeolnod kell. Igy logikus nem?
Erdekes kerdeskent (csak azert mert nemertem) mit jelent az a szo
"ramasolni" ?

Udv.
Willy