[Mplayer-felhasznalok] felvetel alatti lejatszas - dinamikus indexeles

lo szerafin loszerafin at freemail.hu
Thu Jul 3 00:16:32 CEST 2003

Sziasztok

A kerdesem roviden:
van-e olyan opcio, ami egyre tovabb es tovabb indexel, azaz
figyelembe veszi, hogy
lejatszas alatt tovabb no az avi fajl merete?

Maskepp kerdezve:
Tud vki vmilyen modszert arra, hogy TV musort nezhessek kis
idoeltolodassal es a reklamokat atugorhassam?

A kerdesem bevezetoje:

TV kartyarol veszek fel mencoder-rel, pl. film.avi fajlba, de
nem kezdem el azonnal nezni.
Kb. 20 perc mulva (az mplayer meg veszi fel a filmet)
elkezdem lejatszani az avi fajlt.
(Azert 20 perc, mert egy masfel oras filmben kb. 20 percnyi
reklam
van, sajat becsles)

mplayer -idx film.avi paranccsal nezem, igy at tudom tekerni
a reklamokat.
Sajnos, indexet csak addig a pontig keszit, amikor
elinditottam, igy  csak
20 percet tudok nezni a filmbol. Ekkor leallitom, ujra
elinditom -idx kapcsoloval, igy mar az elso 40 perc indexe
megvan,
 es megint nezhetem egy ideig.

Az egesz ertelme a reklamok atugrasa lenne.

Az arhivumban egyetlen szalat talaltam 'dynamic idx'
targgyal, ha
jol ertettem, akkor meg nem volt ilyen opcio.

Debian linux woody, mplayer 0.90, bt848-as miro pctv,
celeron 1400, 256M ram,2x40G winchester, IceWM, Geforce2-MX400.

Elore is koszonom
Peter