[Mplayer-felhasznalok] S-video port

jimen jimen jimen at freemail.hu
Wed Jul 2 10:58:09 CEST 2003

Hello Mindenkinek!

Doksit elolovastam, archivumot megneztem, a valaszt nem
talaltam!

S-video porttal szeretnek a TV-re kuldeni a kepet, de nem
tudom, hogy mit allitsak es a doksi ilyen SiS-s kartyakrol
nem beszel. A gepen magan a kep es a hang is ok, csak
kikuldeni nem tudom.

Tudna valaki segiteni, hogy merre induljak el, mit nezzek
meg? (A level vegere mellekelem a technikai leirast.)

Koszi szepen elore is!

jimen

Grafika

" Grafikus vezérlő

SiS650S/SiSM650 vezérlő, beépített 2D/3D grafikus gyorsító.

4×AGP grafikai kapacitású architektúra, 3D grafika támogatva.

" Grafika

Motion Compensation és IDCT támogatás DVD lejátszáskor.

" Memória megosztás

Memóriamegosztó architektúra a rendszer memória 50 %-ig
és/vagy 64 MB-ig.

" Egyéb tulajdonságok

Direct3D kompatíbilis, DirectX kompatibilis.

VESA DDC1, DDC2B és DDC 3.0 támogatva.

" TV kimenet

SiS301LV Macrovision dekóder.