[Mplayer-felhasznalok] felirat pozicioja

Janos.Zana at elfiz2.kee.hu Janos.Zana at elfiz2.kee.hu
Thu Jan 30 17:57:29 CET 2003

Kipróbáltam, amit a levelekben találtam:
-vop expand=-1:-60:-1:-1

A felirat valóban a kép alá került, de csak azért, mert a képet
függőlegesen összenyomta, a felirat meg az eredeti helyére került. Ez így
ronda (a kép torzulása miatt). Hogy csináljam, hogy a kép az eredeti
helyén maradjon, és alá, a fekete sávra menjen a felirat?

(vcd írás 3:1 filmről 16:9-re)  Üdv, János

U.I. három órája olvasom az archivumot...

Key fingerprint = C4 F1 E6 BD BD 77 D8 C4  22 54 B6 1E E5 53 FF A8
- - -   Good rest to all that keeps the Jungle Law!  (Kipling)  - - -