[Mplayer-felhasznalok] DVD kerdes

Szládovics Péter peti at szladovics.hu
Wed Jan 29 22:20:02 CET 2003

> [...]
> Original domain: messages
> Original dirname: /usr/share/locale
> Current domain: mplayer
> Current dirname: /usr/local/share/locale
>

> MPlayer 0.90pre10-2.95.3 (C) 2000-2002  Gereöffy Árpád  (lásd DOCS!)
>
> CPU: Advanced Micro Devices Athlon 4 PM Palomino/Athlon MP
> Multiprocessor/Athlon XP eXtreme Performance (Family: 6, Stepping: 2)
> CPUflags:  MMX: 1 MMX2: 1 3DNow: 1 3DNow2: 1 SSE: 1 SSE2: 0
> x86-os CPU - a következő kiterjesztések használata: MMX MMX2 3DNow 3DNowEx
> SSE
>
> Reading /root/.mplayer/codecs.conf: can't open
'/root/.mplayer/codecs.conf':
> [...]
> Falling back on default (hardcoded) input config
> lirc támogatás indítása...
> mplayer: could not connect to socket
> mplayer: Connection refused
> Nem tudtam megnyitni a lirc támogatást!
> Nem fogod tudni használni a távirányítót
>
> DVD title 1 lejátszása
> A lemez struktúrájának olvasása, kérlek várj...
> libdvdread: Can't open file VIDEO_TS.IFO.
> Can't open VMG info!
>

> Kilépek... (Vége a file-nak)
>
> Holt biztos vagyok benne, hogy a sz.r fajlrendszer az oka mindennek,
> de hol induljak el? Volt valakinek hasonlo tapasztalata?
so-so. Volt olyan masina, ami lejátszotta a DVD-t?
Vagy az ember lemásolt egy 6GB-os DVD-t egy 4,7GB-os médiára, és
csodálkozik. Nem beszélve a régiókódról és a Makrovizsönről :-)
DVD másolás:
Filmet tartalmazó title kijelölése, stream process: video kijelöl, szükséges
hang kijelöl, szükséges felirat kijelöl, a többi elfelejt (így elfér
4.7GB-n).
Demacrovision, DeCSS, IFO struktura lementése HDD-re, majd onnan DVD
projekt, DVD megír, user örül. Ha nem így teszed, akkor van gáz.
Üdv: Peti