[Mplayer-felhasznalok] AVI osszefuzes

{asm} tf198 at hszk.bme.hu
Mon Jan 27 22:16:01 CET 2003

> Úgy fűzöl össze több avit, hogy összemacskázod őket 1 file-ba, aztán
> mencoder kopi kopi -forceidx egy másik file-ba és kész.

Kiprobaltam ket osszefuzest is igy, de az a gond vele, hogy csak addig megy
el, amig az elso resz tart.
Tehat pl. adott ket db 100MB-os avi, es ebbol lesz egy kb. 100MB-os eredmeny,
szoval a masodik file-t teljesen eldobja...

Korabban mas file-okkal emlekszem mukodott. Ez egy ujabb MPlayer tulajdonsaga,
vagy ez pont az az eset, amit Gabucino emlegetett, hogy nem bizonyitott, hogy
minden esetben helyesen mukodik ?

--
Kitartas!!!
< {asm} >---< tf198 at hszk.bme.hu >