[Mplayer-felhasznalok] felirat konvertalas

Karakum karakum at freemail.hu
Mon Jan 27 18:45:31 CET 2003

A DVD-rol levett allomany egy vobsub. Ez pedig nem mas,
mint egy kulon video stream, ami a megfelelo szoveget tar-
talmazza. Vagyis betu nuku, video van. Ezt soha nem fogod
a mplayerrel atgyurni. Ahhoz ugyanis egy karakterfelismero
kell, ami a video allomany "kockain" felismeri a karaktereket.
Winfoson ilyen progi a subrip, linuxon nem tudom, irj egyet!
Ha nem akarsz sokat vacakolni, keress ra a neten a megfelelo
srt vagy akarmi szovegre.