[Mplayer-felhasznalok] Lemezmeret

Arpi arpi at thot.banki.hu
Sun Jan 26 22:22:16 CET 2003

Hi,

> Akkor honnan tudja a linuxos player, hogy hany video van rajta?

megszamolja?

az audio cd eseten honnan tudja vajon hany audio track van rajta?

> Irtam mar mpeg2-t vcdimager-rel vcd formatumra es a DVD lejatszom nem szerette
> - rosszul skalazta a kepet. Szoval nem csak a vindove-nak kell abbol az info.

hat,
1. a vcdimager speciel tesz ra iso gatewayt
2. az asztali lejatszok leszarjak azt
3. az aspect rationak qrvara semmi koze ehhez, de az mpeg encoderhez annal
inkabb

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu