[Mplayer-felhasznalok] codek

Jórász Csaba jorasz02 at mail.digitel2002.hu
Sun Jan 26 20:32:59 CET 2003

Az a gaz, ha le akaom szedni, akkor a Suse foggal- körömmel ragaszkodik
hozzá és az egész kde- t magával akarja rantani. Ha sikerül is
leszednem, akkor is forrásból hogyan nyomatom fel?

Leszedtem egy w32- es kodek csomagot, talán 0.90- est, de nem tudom,
hogy azt hogyan használjam.

Köszönettel: Csaba