[Mplayer-felhasznalok] Lemezmeret

Jórász Csaba jorasz02 at mail.digitel2002.hu
Sun Jan 26 17:19:23 CET 2003

Sziasztok!

    Új vagyok a listán (és a linuxban is) és egy nagy gondom van. Tehát
az a gáz, hogy feltelepítettem a 8.1- es SuSE- t és vele együt a
beépített mplayert. Szerettem volna lejátszani vele egy filmet, ami 5-
ős vagy 4- es divx- el let tömörítve, de bármit teszek, azt mondja, hogy
video out device nem ok. Mi lehet a gáz?

Köszönettel: Jórász Csaba