[Mplayer-felhasznalok] capture fps problema

Totok Tibor tibcsi at interware.hu
Mon Jan 20 20:06:55 CET 2003

>Hi!
>
>Sikerult tok jo minosegben videot digiznem az mencoder segitsegevel, a
>videokartyam (ASUS8200/Deluxe - Gef3) tv-in-jevel, de az a problemam,
>hogy a doksi tobbszori atolvasasa utan sem talaltam meg, hogy hogyan
>lehetne a capture fps-t beallitani. Az a gond, hogy 12-13 fps-el csinajja,

ha hiszed, ha nem:fps=<value> :)
De nem ez lessz a problemad, nalam ugyanez van MSI Gef3Ti200-al,
288x216 felontasban meg 25fps, ennel nagyobb felbontasokban
egyre lassabb. mplayer, mencoder, ffmpeg, tvtime mind ugyanolyan
lassu. Szvsz a rivatv meg nem tokeletes, vagy a chip(Philips SAA7108E)
ennyit tud.
(Vagy mind a kettek k...va benak vagyunk) :)

Arra pont jo, hogy a monitor sarkaban nezzem a TV-t, de masra nem
nagyon

Udv: Tibcsi