[Mplayer-felhasznalok] font meret beallitas

Stanicz Ferenc f.stanicz at chello.hu
Mon Jan 20 18:08:52 CET 2003

2003-01-20, h keltezéssel Veres Imre ezt írta:
> Megdobhatnal engem is egy millaval, akkor vehetnek en is projektort
> magamnak... Lecilecileci! :-)
Hali!

hehehe... nem az enyem a projektor... ezert kell allandoan cipelnem a
gepet... mindig ahhoz visszuk aki tud egy projektort koldulni egy estere
vagy delutanra. Ha lenne zs-m akkor legalabb egy tv-out-os kartyat
vennek magamnak es nem kellene a monitoron nezni... Ha postazol nekem
egy garantaltan ottalalatos lottoszelvenyt erre a hetre akkor kuldom az
1 millat a nyeremeny felvetele utan ;-))
--

Udv:

    Stanicz Feri