[Mplayer-felhasznalok] font meret beallitas

Stanicz Ferenc f.stanicz at chello.hu
Mon Jan 20 15:44:08 CET 2003

2003-01-19, v keltezéssel Zoltan Ponekker ezt írta:

> A mi ?

Hali!

Bocs a kesoi reagalasert, de a hetvegen nem volt itthon a gepem...
tehat az rc2 eseteben a beallitasok panelen vagy egy Felirat & OSD ful.
Annak az aljan lehet allitgatni a fontok eleresi utjat. Nalam kulon
konyvtarban vannak az eltero meretu fontok es igy volt a legkonnyebb
valtogatni, ennek azert van jelentosege, mert sokkal nagyobb fontokat
hasznalok ha csak a 15" monitoron nezem es egeszen mast ha mondjuk
projektorral ki van vetitve tobb meter atmeroben a kep. A cvs verzioban
viszont kulon ful van a fontoknak, ahol mar nincs meg az eleresi ut,
csak "font factor" /bocs most eppen angonyelvvel van leforditva/
allithato.

> told fel libfreetype6-dev - et es recompile.

O.K. megnezem, de ebbol nem egyertelmu, hogy ez megoldja-e a
problemamat... ma biztos nem lesz ra idom, mert a fonokom ellatott
meloval rendesen, de ha megneztem irok.
--

Udv:

    Stanicz Feri