Fwd: Re: [Mplayer-felhasznalok] Hogy lehetne par percet levagni egy filmbol?

Baka Tamás draconis at freemail.hu
Mon Jan 20 14:31:27 CET 2003

Gondolkodtam ;-)

Szoval mpegbol ment a dolog, vegso kiterjesztesnel gondolom, mindegy, hogy mit
irok, amugy mpg es avi kiterjesztesnel is ugyanazt csinalta.

A jobbranyilra tenyereltem, ami alapesetben 10masodperc, ha jol tudom.
Namarmost az eredetiben lehet tekerni, a 30 masodpercesben es az 1 percesben
nem. (Amugy a pontos hiba az, hogy azonnal ugy csinal, mintha vege volna a
filmnek)

Baka Tamas

Idézet Veres Imre 2003. január 20. 14:13 keltezésű leveléből: