[Mplayer-felhasznalok] capture fps problema

YikeSS yikess at freemail.hu
Mon Jan 20 11:34:18 CET 2003

Hi!

Sikerult tok jo minosegben videot digiznem az mencoder segitsegevel, a videokartyam (ASUS8200/Deluxe - Gef3) tv-in-jevel, de az a problemam, hogy a doksi tobbszori atolvasasa utan sem talaltam meg, hogy hogyan lehetne a capture fps-t beallitani. Az a gond, hogy 12-13 fps-el csinajja, ami ugye nem tul egeszseges. Probaltam tobbfele codec-kel is, de gondolom ez nem ezen mulik. AMD 1700+-al a CPU terheltseg kb 30%, szoval annak birnia kellene. Win alatt tejjesen jool mukodik virtualdubbal.

Ha van otletetek segitsetek pliz!
Koszi.

YikeSS