[Mplayer-felhasznalok] Szetrobbano lemezek

Toth Csaba tocsa at inf.bme.hu
Sun Jan 19 22:44:58 CET 2003

Hi!

Atya vilag. Mekkora zoldsegeket irtam ossze vissza.
Koszonom a korrekciot.

On Sun, 19 Jan 2003, Szasz Pal wrote:

> ... barmilyen hasonlosag a valosaggal csak a veletlen muve lehet ... :-)
> Tudtommal az 1x-szer CD sebesseg 150KBps es nem 150Kbps
> (vagyis kilo-byte, nem kilobit)

Termeszetesen. Megbontlott az agyam :). Pedig ezeket en tenyleg tudom. Es
a DVD sebesseg meg ~1.2 MBps. Bar mostmar nem vagyok biztos ebben :).

> A VCD-k bitrate-je meg szerintem 1.2Mbps (maskepp 10 perctol tele lenne
> a cd)

Igen, mint megtudtuk, kb. 1376 kbps, azaz 1.376 Mbps.

> S ha jol szamolom ez pont 150KBps (vagys 1x cd sebesseg :-)

Igen. Pontosan. Igy viszont hatvanyozottan igaz, hogy epelmeju asztali
hardver nem torheti szet.

Udv.

--

tocsa