[Mplayer-felhasznalok] Szetrobbano lemezek

Arpi arpi at thot.banki.hu
Sun Jan 19 16:16:09 CET 2003

Hi,

> Azzal ijesztgettek az egyik listán, hogy a 48, 52-szeres sebességû CD
> lejátszókban akkor a fordulatszám, hogy a gyengébb minõségû CD-lemezek
> szétrobbannak, és tökéletesen szétroncsolják a CD-lejátszót.

joggal...
en kaptam mar vissza kolcsonadott linux cd-t zacskoban apro szilankokra
torve, mintha ledaraltak volna... de a drive sem elte tul a pingvin ellen
kulonos kegyetlenseggel elkovetett darabolasos buntettet.

> Kérdésem: mi a helyzet a DVD-lejátszókkal? Lehetséges-e, hogy a házilag
nem hiszem hogy azok 50x-en porognenek.
audio cd, vcd lejatszasahoz 1x sebesseg kell.

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu