[Mplayer-felhasznalok] elvalaszto kep

Veres Imre imre.veres at online.hu
Fri Jan 17 14:38:48 CET 2003

2003-01-17, p keltezéssel Janos.Zana at elfiz2.kee.hu ezt írta:

> Nincs információm arról, hogy a Dimarson 300 milyen bitrate-eket tud
> lejátszani.

Szerintem nincs olyan, hogy csak valamekkora bitrate-eket tud
lejatszani. Altalaban van egy maximum, es az alatt tud mindent; hiszen
ha szabvanyos a stream, akkor rohadtul mindegy. (A lejatszokkal
kapcsolatos eziranyu tapasztalataim szerint.)

> Kösz, megnézem. A linux 680 Mbyte-nak minősítette a legutóbbi filmemet, a
> cd írásnál ugyanazt 640-nek mondta...

A byte-Mbyte konverzio miatt imho. Bar nagyon filerendszer-kezdo a tema,
de peldakeppen itt van nekem egy konyvtaramrol megabyte-ban,
kilobyte-ban es byte-ban a meret:

[six at six Baraka]$ du -sh .
680M    .
[six at six Baraka]$ du -sk .
695940  .
[six at six Baraka]$ du -sb .
712642560       .

> <én> Más. Meg lehet-e oldani a mencvcd-vel, hogy egyszerre két filet írjon
> <én> lemezre? (Akár három lemezre két filet)

> Megtakarítanék egy lemezt, ha volna ilyesmi:
> "mencvcd valami egyik.mpg masik.mpg"

Ebben a peldaban, amit irtal, inkabb egy valamit akarsz ketfele csapni.
Szoval ez pont nem volt jo pelda...
Egyebkent kezdem kapisgalni; es a valasz igen; de nem a mencvcd-vel,
hanem irsz sajat scriptet. Nezd meg hozza a man mplayer-nel a -ss, -sb
es -endpos kapcsolok magyarazatat.

S.