[Mplayer-felhasznalok] mvr

Celtic susia at freemail.hu
Wed Jan 15 13:39:02 CET 2003

Haliho!

Jan 15-n irta Veres Imre:

#> http://www.folkradio.hu/folk.mvr
#
#Ez nem valami Vilagradios b at szas?

Nem tudom.Ha tudnam, nem kerdeznem, hanem elarulnam :)

#Nekik sajat lejatszojuk van, amit le
#kell tolteni; nezd meg a www.vilagradio.hu-t

Afene :(((( Megen mekkora marha vagyok :(
Eppen multkor probaltam ki a vilagradiot,
sajna csak win alatt (se a wine-nal se
a VmWare-rel nem jutottam semmire...),
de az eszembe se jutott, hogy ujra
telepitsem es kirpobaljam azzal
is ezeket az mvr-eket...

Nos, koszi, ugy laccik, megintcsak igy jartam :(

#es ott a sugarzott
#musorokat. Ha ott van a tobbi kozott (tilos, ilyesmik), akkor szedd le a

Tilos az megy mpalyerrel.

mplayer http://yp.tilos.hu:9000/tilos_high.ogg

Egesz kellemes adonak tunik.Eddig nem voltam oda
a technoert, de most meg a vegen megkedvelem :)

#lejatszot, debugold ki, mit csinal, ird meg a codec-et es kuldd
#A'rpieknak... :-)

Kosz.....Mar a debugnal elakadtam... :)))))
(Pedig multkoraban egy scsi kartyat a dos
debug parancsaval probaltam mukodesre
birni.De eletemben ennyi kozom volt
a debugolashoz a szunyogcsapkodason kivul :)

Na mindegy, probalkozok tovabb a Vilagradioval
wine alatt...