[Mplayer-felhasznalok] hang csuszas

Kövesdi György gyorgy.kovesdi at siemens.com
Mon Jan 13 11:39:49 CET 2003

Hi,

Szeretnem kivagni a reklamokat, ez ugye feldarabolassal es
osszeillesztessel jar. A doksiban minden benne van, a kovetkezoket
kovettem el (nehany hasrautott ertekkel):
$ mencoder eredeti.avi -ss 5:55 -frames 12345 -oac copy \
	-ovc copy -o a.avi
(ezzel daraboltam fel)
es aztan:
$ cat a.avi b.avi c.avi .... > x.avi
Szuperjol megy is, csak a hang elcsuszik: az elso reszben meg jo,
aztan a tobbiben egyre jobban kesik, a vegen akar egy masodperc vagy
tobb is lehet a csuszas. (rc2 verzioval probaltam)
Amivel most probalkozom, abban a52 hang van, es minden valtasnal
kiirja:
a52: CRC check failed!  0,000 ct:  0,012  106/106  13%  5%  1,2% \
	0 0 0%
a52: error at resampling
Ugy tunik, mintha a vege lenne hibas a fajloknak.

btw: a -audio-delay opcio mintha nem csinalna semmit.

Mas:
Most mar tudok felvenni es lejatszani nagy (>4GB) fajlokat, de a
felvetel keszitesenel az index tabla hibas lesz. Nem nagy baj, mert
utolag -forceidx opcioval felepitheto.

Udv:
KGy