[Mplayer-felhasznalok] mi az a masolasvedelem?

Arpi arpi at thot.banki.hu
Fri Jan 10 22:25:50 CET 2003

Hi,

> De ha pl. a sajat lejatszojukkal lejatszod, a video memoriabol nem lehet
> kiszedni ? illetve a hangkartyarol ?
> windows alatt pl. egy direct show filtert irni, vagy linux alatt X-et
> buheralni.
> Szoval ha lejatszhato, akkor nem lehet valahogy a hardwerbol kilopni ?
de lehet.
de azzal nem oldottad meg az erderi problemat: lejatszani opensource playerrel.

> egy picit ehez kapcsolodo tema.
> ha pl. at akarok meretezni egy filmet/kepeket/stb ,de nem akarom megjeleniteni, attol meg nem lehetne kihasznalni a video kartyak hardwaret ?
nem

ha az overlay hw-re gondolsz (amit video lejatszasra hasznalnak) akkor nem,
mert a skalazott kep nincs sehol fizikailag tarolva, azt runtime generalja a
crtc.

ha a texture scalerre (amit a 3d-hez hasznal) gondolsz, azt lehetne, csak
nem eri meg, mert sok ido kinyomni kepet vga-ba, az scalezza (jo sok gpu
programozas es varakozas utan) aztan meg olvashatod vissza a meg nagyobb
kepet. ennel a sw scaling nagysagrenddel gyorsabb.

> (asszem innen latszik, hogy meg nem vagyok tisztaba mindennel ...)
elegge

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu