[Mplayer-felhasznalok] mi az a masolasvedelem?

Szasz Pal spacel at email.ro
Fri Jan 10 22:20:48 CET 2003

> es nyernek 1-2 evet amig eltart a kodolas megtorese. amire megtorik kiadnak
> egy ujabb formatumot es ez igy megyen az idok vegezeteig...
De ha pl. a sajat lejatszojukkal lejatszod, a video memoriabol nem lehet
kiszedni ? illetve a hangkartyarol ?
windows alatt pl. egy direct show filtert irni, vagy linux alatt X-et
buheralni.
Szoval ha lejatszhato, akkor nem lehet valahogy a hardwerbol kilopni ?

egy picit ehez kapcsolodo tema.
ha pl. at akarok meretezni egy filmet/kepeket/stb ,de nem akarom megjeleniteni, attol meg nem lehetne kihasznalni a video kartyak hardwaret ?
(asszem innen latszik, hogy meg nem vagyok tisztaba mindennel ...)

bocsi, ha hulye kerdes(ek) volt(ak)

Pali