[Mplayer-felhasznalok] Tulmelegedes?

l4mer|E scrow at lamer.hu
Fri Jan 10 12:07:14 CET 2003

On Fri, Jan 10, 2003 at 09:30:57AM +0100, Toth Csaba wrote:

> A fenntiek ellenere en is inkabb ez utobbit valoszinusitem.

vagy azert azert mert arpi irta :-)

szo sincs ilyesmirol. hetvegeken osszesen kb. 20 oran keresztul
folyamatosan meset jatszok le a tv-n, mikozben a monitor elott gyilkolom a
gepet es semmi ilyesmit nem tapasztaltam egyszer sem. regebbi 2.4
kernelekben volt egy bug ami miatt x ido elteltevel minden alvo proceszt
kipakolt swappra a kernel, ha szukseg volt ra, ha nem.

--
csa'
l4mer|E